Історія школи

    В 1910 році з східного боку міста Жмеринки була велика ділянка землі, яка належала землевласнику графу Гейдену. На цій великій площі були городи та садки.
В тому ж році староста міста Жмеринки Добровольський звернувся до графа Гейдена з проханням виділити на околиці міста ділянку землі для будівництва школи.
За рішенням Міської думи на цій площі було заплановано будівництво школи, яке розпочалось в тому ж 1910 році. Вулиця, в районі якої велося будівництво, називалась Олександрівська (сучасна Леніна).
Будівництвом школи керував сам міський голова Добровольський (його син Онисим Добровольський в 20-30 роки учителював в СШ № 4, а його донька Олена Онисимівна, відома в Жмеринці піаністка, викладач музичної школи, наречена керівника Жмеринського підпілля в роки Вітчизняної війни Костянтина Грішина).
Як свідчать матеріали Вінницького обласного архіву (фонд № 281, одиниця сховища №38, листи 1-38) 27 вересня 1912 року в будинку графа Гейдена міська управа провела засідання Училищної комісії. Наслідкам цього засідання став документ прийнятий 28 вересня 1912 р., в якому йдеться  про завершення будівництва приміщення школи.
В тому ж 1912 році в ньому було відкрито Вище початкове училище для хлопчиків. В ньому навчалися в основному діти селян і міщан, тобто вихідці із бідного і середнього станів. Навчання в училищі було платним. Потрібно було платити за навчання 20 рублів в рік, а для бажаючих вивчити іноземні мови (німецьку та французьку), вивчення яких було необовязковим, доплачували по 10 рублів за кожну мову, тобто всього 40 рублів на рік. Для того часу це були великі гроші.
У школі панувала схоластика і паличний режим, але й таких умова учителі несли в народні маси освіту, сіяли, як говорив М. О. Некрасов, “розумне, дорбе, вічне”.
В школі викладались такі предмети: Закон божий для православних, російська мова та література, арифметика, алгебра, геометрія, географія Російської імперії, історія Російської імперії, природознавство, фізика, креслення, малювання, співи, фізкультура.
Урок в школі тривав 45 хвилин і називався академічним часом. Існувала 5 бальна система оцінювання як за успішність, так і за поведінку. Для переведення в наступний клас були екзамени по всіх без виключення предметах.
В початковий період роботи училища в ньому працювало лише 8 учителів. Серед них перший директор закладу Ліпніцький Іван Володимирович. Це була високо ерудована та інтелігентна людина, яка своєю професійною працею залишила про себе найкращі спогади у багатьох поколінь учнів рідної школи. Саме з ініціативи Іван Володимировича та за його безпосередньої участі в 1914 році було посаджено на пустирі біля школи фруктовий сад. В школі були священик та законовчитель. Викладачем німецької та французької мов працювала німецька баронеса, а фізкультуру викладав колишній офіцер царської армії. Збереглися прізвища учителів того часу: Строк Н.Ф. (викладач фізики), Боголєпова Є.С. (викладач російської мови та літератури), СтепаненкоЛ.Р. (викладач фізкультури, креслення та малювання), Бернацька Віра Прокопівна (нагороджена орденом Леніна), Триляківський Дмитро Миколайович, Чеботарьов І.М. (викладач історії), Руденко Володимир Дмитрович, Хоменко Лариса Омелянівна.
В 1914 році ця школа була вище початковим платним училищем і нараховувалось 167 учнів. В кожному класі навчалось біля 40 учнів. До 1916 року в училищі навчались лише хлопчики, а з того часу почали приймати й дівчаток. Тоді ж в училищі стали працювати учителі-жінки.
З 1915 року, після початку Першої Світової війни, школа була зайнята військовими частинами, бо Подільська губернія була в той час прифронтовою зоною. З цієї причини класи училища були розкидані в інші школи міста другою зміною. Лише в 1916 році школа повернулась у власне приміщення.
Після революції 1917 року школа була названа загальнообов’язковою трудовою школою з українською мовою навчання (до революції вивчення дисциплін проводилось виключно російською мовою, хоч в школі переважна більшість дітей були українцями).
За роки революції і громадянської війни влада в Жмеринці з 1917 року по 1920 рік змінювалась 13 разів. Жодна з цих багатьох влад на школи не звертала ніякої уваги і засоби для утримання шкіл, як правило, не виділялись. Школи функціонували внаслідок патріотизму та ентузіазму учителів. Незважаючи на численні труднощі в ті складні роки школи не припиняли своєї роботи.
В 1921 році 3 трудова 7 річна школа навчала 180 учнів, яких вчили 13 учителів.
Після громадянської війни та іноземної інтервенції школи, крім матеріальних, відчували значні кадрові труднощі. Як свідчать архівні документи, підписані завідуючим відділом управління освіти Качаровським Олександром Петровичем в 1922 році лише 28% учителів мали спеціальну педагогічну підготовку.
Руками учнів у  1926 році був посаджений шкільний парк і фруктовий сад. Директором в цей час працював Гудимович. Незадовго до війни закінчили школу відомі в Жмеринці працівники: Берченко, Белхін Р.М., Ланцберг – лікарі, Бондар – військовослужбовець, Байда – учителька, Міжурис Й.Я., Дубас Ж.І. – інженер.
В 1937 році школа урочисто відзначила перший випуск.
Перед війною в школі працювали вчителі : Шапіров М.Ю., Яворська К.П.,  Колкевич Е.Г. В 40 роки в школі працювали Гонтар Г.Ф., Грінгруз М.А., Матієнко С.П., Конфман Ю.А., Менажер Ф.І.
Під час Великої Вітчизняної війни школа працювала, але достовірна інформація про ці часи майже відсутня. На фронті загинув директор школи Майдуков, а також учителі Вінниченко, Вайнер та інші.
В роки Великої Вітчизняної війни вчителі й учні школи писали немеркнучі сторінки подвигів  в історії нашої країни. Школа гордиться вихованцями: Дубовим Михайлом – льотчиком; Уманським М.С. – полковником Червоної армії, пізніше начальником Середньоазіатського військового округу; Столярем М.П. –капітаном 2 –рангу, начальником штабу Бакинського укріпленого району та ін.
Слідом за армією-визволителькою, яка звільнила Україну від фашистів-загарбників поневолений народ України негайно брався за відбудову свого зруйнованого господарства.
Як тільки була звільнена Жмеринка, місто ще лежало в страшенних руїнах, фашисти шалено її бомбардували, мешканці міста на ніч шли в ближні села, вранці поверталися і знову бралися за відбудову, хоч неодноразово заставали загиблих тих, які залишалися в місті ночувати.
Тоді і почалася відбудова нашої середньої школи”, - згадує вчителька пенсіонерка Сосюк Ганна Несторівна.
Після війни школу (тоді №15) очолив Сідлецький, а згодом довгі роки Гуменюк Микола Дем’янович.
В післявоєнні роки закінчили школу 474 учнів, з них 10 із срібними медалями . Багато випускників закінчили вищі учбові заклади і стали висококваліфікованими фахівцями: Курічкіна Е., Ковальська В. – учителі; Нейман Ж., Кушнір А. – зоотехніки; Кравчук Е, Кравчук Л., Собеценко В. – агрономи; Богданюк О., Тар таківська Л. – інженери; Рябов А., Кравченко О., Прозирай В. – офіцери Радянської армії, Банний Н., Багрій В. – лікарі. В сільському господарстві працювали Те нюх О. (колгосп ім.. Кірова с. Жуковець), Долинна (колгосп “Перемога” с. В. Жмеринка), паровозними машиністами були – Кащюк В., Скворрцов Б., слюсарями паровозного депо – Нанкін Ж., Парубок О.
В 50 роки в школі працювали : Ліпніцкий Ізмаїл Іванович (вчитель фізики), Цехмістер Людмила Андріївна (вчитель російської мови та літератури), Кобзаренко Н.І., Ридберг Єлизавета Матвєєва (вчитель математики), Пастер Марк Петрович  (завуч, вчитель географії), Римарчук Інна Константинівна (вчитель математики), Деревицька Валентина Львівна (вчитель історії, секретар парт. організації), Щаслива Станіслава Антонівна (вчителька початкових класі, нагороджена орденом Пошани), Сосюк Г.Н. (вчителька початкових класів).

Зі спогадів однієї з перших техпрацівників Білостень-Бризголової Віри Петрівни прож. м. Жмеринці пров. Д. Бєдного №4.
Ми проживали по вул. В.Трудова, і мій батько, Білостень Петро Ларіонович, дізнався про те, що почали відбудовувати школу і там потрібні працівники. Першим директором школи після війни був Сідлецький, який прийняв мого батька за сторожа, мене , молоду жінку, його дочку, техпрацівницю. В школі нам надали невеличку кімнату, і з 1944р. ми там жили. Ось картина, яку я застала на той час.
Все шкільне майно було зруйноване, обломки парт, столів були звалені на купу на подвірї школи. В приміщенні повибиті всі вікна і двері, зруйновані опалюючі печі.
Згодом були прийняті на роботу ще техпрацівники:
Церковні – чоловік і жінка, Слободян Марія та інші, і ми щоденно разом з бригадою працівників НГЧ (школа була залізнична) взялися за відбудову майна і приміщення.
Поверталися до школи вчителі Бернацька, щаслива, Ліпнюцький та інші, які теж разом з нами відбудовували все.
Згодом повернувся з евакуації її колишній директор Гуменюк Микола Демянович, який поселився в шкільній квартирі директора. Секретарем школи був прийнятий Бучик (який дуже красивим почерком вів документацію школи).
В таких непроглядних умовах почалося навчання.
За кожним техпрацівникам було закріплено три класні кімнати, які ми повинні були прибирати і опалювати печі. Печі опалювалися вугіллям, яке ми своїми силами завозили з вугільного складу в шкільний сарай. Щоденно після закінчення кожна з нас до своєї печі заносили вугілля і дрова (які ми теж були самі нарізати і нарубати), а в 4 год. ранку запалювали печі, щоб до початку навчання печі нагрілися, а кожної суботи потрібно було ці печі підбілити.
В куточку залу стояв бачок з водою, яку ми відрами носили з вул. В.Трудової не тільки для пиття, а також для миття підлоги. Огорожі біля школи не було, діти ходили через яблуневий сад чи через парк, шкільне подвіря, приносячи цілі купи болота. Хоч як вони намагалися почистити взуття від болота, заносили його в приміщення дуже багато. Після навчання нам приходилось нелегко, щоб довести класні кімнати в належний стан. Підняти три ряди парт, які були в болоті. А інвентаря ніякого не було, все ми повинні були приносити своє: відра, віники, ганчірки.
Згодом було виділено окремо стовпника (опалювача), ним був Бригідер, а ми допомагали йому носити вугілля до печі.
Роботою техпрацівників керував завгосп Голіворонський Григорій Васильович. Це була дуже доброзичлива та чуйна людина. В будь-яку годину його можна було застати в школі з молоточком в руках і гвіздками в кишені. Він завжди приходив на допомогу до учителя чи техпрацівника. А згодом було прийнято столяра Колітова. Йому виділили маленьку кімнату під столярню, в якій він ремонтував шкільне майно. Дочка столяра, Політова Лідія, теж працювала у цій школі технічкою (вона досі проживає в місті Жмеринці).

Зі спогадів учительки Сосюк Ганни Несторівни
Я прийшла в школу №15 в 1948, коли директором був Гуменюк М.Д., з яким я працювала до війни в СШ №16.
Всю цю картину, яку змалювала Віра Петрівна, я застала, і при мені вона змінювалася на краще.
Школа працювала в дві зміни: зранку старші класи, з обіду 1-4 класи. В класах було по 45-48 учнів ( при нормі 40-42 учні). Крім того, що класи були переповнені, там були діти різного віку. (8-10-12 років), освітлення в класах було дуже погане, горіло лише по одній лампочці на класну кімнату. Підручників було обмаль, зошити зшивали з клаптиків паперу. Писали діти ручкою і пером “86”. На партах лежали чорнильнички. За ініціативою батьків класу купували тумбочки і діти туди складали своє допоміжне приладдя портфелів на той час не було. Діти носили книги у торбинці, яку мати могла пошити, або у кошичку.
Програма на той час була складна, особливо в 4 класі. Учні вчили арифметику, українську мову, російську мову, природознавство, історію, географію. Був період, коли в 4-му класі здавали екзамен з усіх цих предметів. Особлива увага приділялась засвоєнню фізичної карти СРСР, вивченню республік та їх столиць, сусідів.
Географію в школі викладав директор, тому знання з географії були на високому рівні.
Перші роки не було ніяких наочних посібників, навіть географічну карту важко було знайти для уроку. Згодом школа поповнилась дуже хорошим наочним приладдям: “арифметичні ящики”, “швецькі рахівниці”, цікаві таблиці з історії (особливо війна 1812 року), географії, фізики, хімії, природознавства, української та російської мов, портретами письменників. Успішність в класах була висока. Працювали предметні кабінети. Кожний учитель намагався відстаючих учнів звести до мінімуму. Адже тоді допускалося другорічництво, а кожний вчитель, не рахуючись з часом та здоровям, працював додатково після уроків і до початку навчання. По закінченню відпуски вчителі зразу приступали до роботи з учням. Весь серпень місяць ми повністю працювали, не розраховуючи на батьківську допомогу. Діти були з-за Заріччя, Петрівки, Сідаво, Леляків. Так учительський колектив був дружний, працювали злагоджено. Серед нас, учителів молодших класів, були такі досвідчені учителі, як Бернадська  Віра Прокопівна, Щаслива Станіслава Антонівна (які були нагороджені орденами) і допомагали нам менш досвідченим:  Гонтар, Барштейн, Сосюк, Колісниченко, Бройтман.
На високому рівні була методична робота, якою керував завуч школи Богінський , а потім Пастер Марк Петрович.
Ми постійно отримували допомогу від учителів старших класів: Римарчук , Деревицької, Рутберг, Ліпніцького.
В 1961 році всі школи міста перешли в підпорядкування районного відділу  освіти. Педколектив поповнився учителями, які прийшли з СШ №16 – це Солоненко М.П., Свірська Т.М., Волсович Л.А., Кобилянська В.З. Директором стала Романова Е.О. (Базбей).
В 1962 році  широко було відзначено колективом і громадськістю міста 50-річчя  школи. Був зібраний багатий матеріал від часу заснування закладу. Було багато подарунків: піаніно, духовий оркестр, картини. Школа отримала багато підручників від класних колективів і колишніх учнів. Виступали колишні учні зі спогадами.
Серед великого колективу учнів молодших класів проводилась цікава робота з піонерами та жовтенятами. Активними вожатими нашої  школи були: Мельник Лідія Марківна (потім працювала лаборанткою), Шаповалюк (Мельник) Людмила Миколаївна, Добрянська В.М., Черняк Раїса Василівна.
В школі працювали різні гуртки, які теж по мірі потреби надавали нам допомогу: танцювальний – керівник Біловол Аделя Іванівна, хоровий – Коваль Віктор, народних інструментів – Матієнко.
Після виходу директора Гуменюка М.Д. на пенсію директором була Романова Євдокія Опанасівна, котра приділяла велику увагу роботі шкільного батьківського комітету, головою якого довгий час був Височанський Михайло, секретарем – Страшук Маргарита.
Ці люди добивалися допомоги, від керівників міста, для малозабезпечених дітей, яких в наші школі було не мало.
Після Романової в школу прийшов новий директор - Мироненко Михайло Пилипович. Життя завирувало. Відразу відчулася рука великого господаря: перебудова і добудова, покращали умови праці. Все це вимагало великої енергії і наполегливості. Побудували гуртожиток для дітей віддалених сіл. Завідуючою була Мироненко Марія Феодосіївна. Вона була гордістю не тільки колективу, а й району та області.
Ось в такий час роботи школи мене, Сосюк Ганну Несторівну і Вансович Людмилу Антонівну, колектив провів на залужений відпочинок.
В 1964 році рішенням виконкому Вінницької обласної Ради депутатів трудящих у зв’язку із 100-річчям з дня народження М.М. Коцюбинського Жмеринській середній школі №3 присвоєно ім’я М. Коцюбинського. (Вінницький  обласний архів, фонд №Р – 2700, опис №14, одиниця сховища 157, листок 319).

Історія школи з 1963 року

Новий директор школи Романова-Базбей Євдокія Опанасівна (1963-1970), очоливши педагогічний колектив, дбала не лише про високий рівень знань учнів, а й про створення нормальних умов для навчання школярів. Завдяки її ініціативі, у школі було замінено пічне опалення на водяне. У класах стало тепло і затишно.
У школі в цей час працювало ціле сузір’я талановитих педагогів: завуч школи, викладач географії Пастер Марко Петрович; учитель української мови і літератури, науковець, краєзнавець, один з авторів історії Жмеринки Солоненко Михайло Петрович; його дружина, учителька російської мови і літератури Цехмістер Людмила Андріївна; прекрасні викладачі математики Римарчук Інна Костянтинівна і Рутберг Єлизавета Матвіївна; мудрий наставник молоді, учителька історії Деревицька Валентина Львівна; учитель фізики Ліпницький Ізмаїл Іванович; учителька молодших класів Сосюк Ганна Несторівна і багато інших.
Почав у цей час розгортати свою роботу Клуб інтернаціональної дружби, яким керувала молода, завзята вчителька французької мови Біловач Аделя Іванівна. За двадцять років свого існування КІД став відомим не лише на України, а й далеко за її межами Кідівці переписувалися зі школярами зі всіх союзних республік, їздили на зльоти КІДів у Юр малу, Бауску (Латвія), Борисів (Білорусія), Ленінград. Радо прийняли Жмеринчани гостей з Білорусії і Ленінграда у себе в місті.
Кідівці вивчали героїчний шлях Національного Героя Франції, Героя Радянського союзу Василя Порика. Зустрічалися з дружиною Героя Галиною Тимченко, матірю Василя. Зібрали багатий матеріал про легендарну ескадрилью французьких льотчиків “Нормандія-Неман”, яка нищила ворога на нашій землі. Пізніше на основі багатих зібраних матеріалів був створений музей “Resistance”. Допомагала ним керувати Аделі Іванівна її колега-вчителька французької мови Кобилянська Валентина Захарівна.
Діти охоче йшли до школи №3. Заняття вже проводились у дві зміни, так як не вистачало класних кімнат. Виникла гостра необхідність добудови школи, і здійснив її новий директор, добрий господарник Миро ненко Михайло Пилипович (1970-1981 рр.). Педагогічний колектив охоче підтримав директора. Кожен вчитель взяв зобовязання відпрацювати на будові по 2 неділі за рахунок відпустки, а комуністи на чолі парторгом Захарчук О.П. – цілий місяць. Творчий запал охопив усіх: і школярів, і батьків, і учителів. Педагоги не цурались  найбруднішої роботи, працювали понаднормово самі і заохочували до цього всіх бажаючих. І ось до 1 вересня 1972 року нове приміщення з 6-ма класними кімнатами, їдальнею були готові. Одночасно споруджувався гуртожиток для учнів, які добиралися до школи з віддалених сіл.
Хотілося увіковічнити творчу працю учнівського, батьківського, педагогічного колективів хоч би меморіальною дошкою, але коштів не було. Тоді молодий парторг Захарчук О.П. з лаборантом школи Басуньком Віктором Васильовичем зробили деревяну рамку, залили її цементом і виклали набірними літерами такий напис: “ Збудовано на честь 50-річчя утворення СРСР. Серпень 1972 р.”
У 1971 році до школи на посаду організатора  з виховної роботи була призначена Гриневич-Носік Ніна Миколаївна. Ця енергійна вчителька російської мови і літератури організувала “Подвиг”, куди спочатку залучала важковихованих учнів. Червоні слідопити вивчали бойовий шлях 182 окремого зенітного артилерійського дивізіону ППО, 151 черврно-прапорної Жмеринської дивізії, 23 окремої Жмеринсько-Кейнігсберзької винищувально-протитанкової бригади РРК. Першої гвардійської танкової бригади – тих підрозділів Радянської Армії, які звільняли місто Жмеринку від німецько-фашистських загарбників. Школярі листувалися з ветеранами, допомагали їм відшукувати могили загиблих побратимів на території Жмеринки.
У березні 1983 р. у школі відбулася хвилююча зустріч школярів з окремими ветеранами, які брали участь у визволенні Жмеринки від ворога. Зібравши багатий матеріал, червоні слідопити під керівництво Гриневич Н.М. оформили музей “Подвиг”.
Крім КІДу, “Подвигу”, які розгорнули змістовну роботу по вихованню учнів у дусі патріотизму, інтернаціоналізму і по-доброму конкурували між собою, у школі, з ініціативи Гриневич Н.М., став працювати Клуб з пожежно-прикладного мистецтва. Пізніше члени Клубу оформили і однойменний музей.
Справжніми патріотами зростали учні. І яскравим свідченням цього став героїчний подвиг Замогильного Сергія Васильовича, випускника школи (кл. кер. Захарчук О.П.), який мужньо загинув 07.04.1989 р. у водах Норвезького моря на атомному підводному човні “Комсомолець”. Посмертно його нагороджено орденом Бойового Червоного Прапора.
Славився також у цей час своєю виховною роботою і зразковим естетичним станом і гуртожиток, яким керувала Мироненко Марія Федорівна. Діти, які проживали тут, були оточені піклуванням і турботою, більшість з них зразково навчалася. Досвід роботи Миро ненко М.Ф. вивчався по всій області.
Школа прикрасилась і зовні. На подвірї був посаджений скверик із плакучих ів, зроблений фоном. Тут були Дошки пошани, проводились урочисті лінійки. А перед входом у школу височіли гіпсові постаті піонера і піонерки.
Мироненко М.П. виношував задум побудувати для школярів спортзал, бо не було. Розробив документацію, але здійснити задум не встиг, тому що через хворобу змушений був піти на пенсію.
Реалізував його задум новий директор Ніколайчук Яків Семенович (1981-1998 рр.). Під його керівництвом педагогічний, батьківський, учнівський колективи добудували новий корпус, де розмістилося 9 класних кімнат з підсобкам, туалетами, гарний спортзал. У першими на будові знову були учителі, які заохочували батьків і учнів до будівельних робіт. У цей час у центрі уваги педколективу було не лише підвищення якості виховної роботи, а й – якості знань учнів. Школа у цей час займала кілька років попід ряд перші місця по кількості призерів міських предметних олімпіад, завойовувала призові місця на спортивних змаганнях.
З 1996 року в школі на професійному рівні почала діяти психологічна служба, яку забезпечувала практичний психолог Єднах Оксана Григорівна. Вона активно, ініціативно та творчо розпочала свою психолого-педагогічну діяльність, вміло використовуючи форми і методи психологічного забезпечення навчально-вихологічного процесу, досягаючи високої результативності, якості своєї праці. Шляхом психодіагностики, психопрофілактики, психолог-педагогічної корекції, консультування вона систематично надає психологічну допомогу учням, учителям, батькам у вирішенні питань навчання та виховання дітей, готуючи їх до життя в дусі взаєморозуміння, миру та злагоди із собою та з навколишнім світом. Поважає гідність дитини і пропагує здоровий спосіб життя. З цією метою під її керівництвом був створений реабілітаційний клуб “Гармонії”, аби допомогти підліткам пізнати і виховати самих себе, навчитися поважати себе та інших, долати психологічні бар’єри. На базі психологічної служби школа організовувались підліткові гуртки, клуби за інтересами: авторський музично-поетичний “Перлини світання” (з 1996 р.), де вбачались паростки творчості дітей, їхні здібності, тут вони відчували радість від діяльності самореалізації.
У 2002 році школа відзначила своє 90-річчя, але педколектив – у розквіті творчих сил і задумів. У цьому закладі гармонійно поєднались досвід і багаті знання старшого покоління, запал і енергія молодих. Мудро керував з 1998 по 2013рр. навчально-виховним процесом досвідчений директор, учитель-методист Шевченко Леонід Ілліч, допомагали йому реалізувати творчі задуми молоді енергійні замісники – це завуч з навчально-виховної роботи Шмаль Сергій Юрійович; завучі з виховної роботи Іванишина Оксана Петрівна, Лабоськіна Людмила Михайлівна; педагог-організатор Пістун Тетяна Андріївна, практичний психолог Єднах Оксана Григорівна. Вони скеровують учительський колектив на забезпечення високої якості знань учнів, запровадження новітніх технологій у навчально-виховний процес.
З 2013 р. на чолі школи  - гарна, чарівна жінка Білан Тамара Леонтіївна і її заступники: Вергеліс Леся Василівна, Тризно Любов Володимирівна, Шмаль Валентина Анатоліївна.
У загальноосвітній школі №3 зараз працюють 71 майстрів педагогічної справи.
Приємно, що в школі працюють її випускники:
Захарчук О.П., Адамусик І.В., Іванишина О.П., Магдій Л.В. – учителі української мови і літератури; Гордієць Т.С., Гончарук-Дідух О.Г.– учителі математики; Зайцева-Білан А.С. – учитель фізики, Лабоськіна-Якимець Л.М., Кучинська Л.П. – учителі іноземної мови; Капелюх-Поліц Ю.В. – учителька історії; Поляков В.А. – вчитель фізичної культури; Браславська М.В., Хізяк-Зелінська А.У., Райлян-Левицька Н.М. – вчителі молодших класів; Долина-Мазур Н.С. – учителька музики, Галій-Козуб О.В. – лаборант школи.
Педагогічний колектив загальноосвітньої школи №3 зустрічає свій ювілей у розвіті творчих сил. Учителі сіють у дитячих головах і душах розумне, добре, вічне. Навчають не тільки читати й писати, а й відрізняти добро від зла, застерігають від помилок і дають мудру пораду, плекають все найкраще, чим обдарувала природа людину.

Світ змінюється, та професія вчителя залишається однією з найголовніших. Так було і так буде, доки існуватиме людство. 

Ще про історію нашої школи читайте 

 https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%96%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%B7%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8F_%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0_%E2%84%96_3

Немає коментарів:

Дописати коментар