вівторок, 9 січня 2018 р.

Методичне об’єднання учителів основ здоров’я

12 грудня 
у нашій школі відбулося методичне об’єднання учителів основ здоров’я. 
«Ідеї В.О. Сухомлинського  щодо культури здоров’я  в практиці педагогів». 
Саме така тема зібрала усіх присутніх.  
Поради  В. О. Сухомлинського в галузі  збереження  і  зміцнення  учнівського  здоров’я не втрачають  своєї  актуальності. 
Гостей радо вітала 
директор школи  Білан Тамара Леонтіївна.
  «Змінюється суспільство, зазнає перетворень і реформувань освіта, але думки Василя Олександровича про дитяче здоров’я, його досвід  здоров’язбереження є неоціненним скарбом, який непідвладний часові і не втрачає своєї цінності для освітян країни »,  -  наголосила Тамара Леонтіївна.
Вчитель основ здоров’я  Ковальська Наталія Григорівна нагадала основні засади на яких ґрунтуються ідеї великого педагога.  Цікава презентація досвіду показала практичне  застосування  теорії у роботі вчителів школи.
Практичний психолог Мельничук Ольга Петрівна  запропонувала присутнім подумати «Якого кольору здоров’я?», створити власноруч свою модель: єдине ціле психічного, фізичного, духовного та соціального складових.
Що є краса для сучасного підлітка? Як співіснують краса і здоров’я? Чи мають вплив модні тенденції на здоров’я дитини?. Які наслідки пірсінгу, тату можуть очікувати людину? 
Істину шукали учні 8 – В класу під час тренінгу «Краса і здоров’я. Вплив модних  тенденцій на здоров’я.» Насичений різними формами роботи урок захопив усіх присутніх.


















Флешмоб «Приємних вражень» гарно розфарбував зустріч освітян. Вихованці Шевченко Тетяни Анатоліївни подарували усім гарний настрій та море емоцій.
 І на  завершення  -  робота «Електронної  пошти». 
Враження, побажання та пропозиції  полинули до отримувачів.  Виступ Бондар Тамари Вікторівни , методиста управління освіти, став гарним узагальненням зустрічі вчителів основ здоров’я.


Немає коментарів:

Дописати коментар